01 kwietnia 2009 (środa)

Studenci rozmawiają o wizerunku pracodawców

W dniach 1-4 kwietnia 2009 roku w Rozłogach k. Białegostoku odbyła się Konferencja Naukowa Czas na EB* zorganizowana przez Studenckie Koło Menedżerów we współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.

Tematyka konferencji dotyczyła koncepcji employer brandingu, który nabiera coraz większego znaczenia we współczesnej gospodarce a także biznesu odpowiedzialnego społęcznie. Organizatorzy postawili na przedstawienie przewodniego zagadnienia od strony praktycznej, dlatego dla 33 uczestników z całej Polski przygotowano szkolenia: „Employer branding – jak wygrać wojnę o talenty?” (przeprowadzone przez  konsultantów z firmy MJCC EMployer Branding Consultants) oraz „Dialog Społeczny elementem budowania wartości firmy” (British American Tobacco) a także grę symulacyjną, w trakcie której studenci wcielili się w rolę konsultantów ds. budowania wizerunku pracodawcy. Zadanie polegające na przygotowaniu strategii promocyjnej pozwoliło przełożyć zdobytą podczas szkoleń wiedzę na działania praktyczne.    

 

Podsumowaniem konferencji był panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, podczas którego uczestnicy mieli okazję poznać opinię przedstawicieli świata nauki, organizacji pozarządowych a także przedsiębiorstw. Tak więc udział w dyskusji wzięli: dr Urszula Gołaszewska-Kaczan z Zakładu Zarządzania Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku,  Agnieszka Rynkowska - Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w MTC Sp. z o.o., Maria Roszkowska-Śliż - Koordynator ds. promocji i portalu w Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Adrian Juchimiuk partner w firmie MJCC Employer Branding Consultants. Moderatorką dyskusji była również przedstawicielka firmy MJCC - Anna Mikulska. Konkluzją dla całej debaty mogłoby być stwierdzenie, że społecznie odpowiedzialny biznes w jakikolwiek sposób firmy go będą nazywać, stanowi istotny element w strategii budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa, także na rynku pracy.

 

Podczas konferencji rozstrzygnięty został konkurs na najlepszy referat traktujący o tematyce employer brandingu oraz biznesu odpowiedzialnego społecznie. Zwycięzcami zostali studenci Politechniki Białostockiej Anita Murzyn oraz Robert Matyszewski. Ich referat „Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na employer branding” zostanie opublikowany, wraz z referatami pozostałych uczestników, w publikacji pokonferencyjnej.

 

Partnerami merytorycznymi Konferencji były firmy: MJCC Employer Branding Consultants oraz British American Tobacco. Projekt odbył się pod honorowym patronatem Rektora Uniwersytetu w Białymstoku oraz Marszałka Województwa Podlaskiego.

 

Wszystkim uczestnikom konferencji dziękujemy za przybycie i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych projektach realizowanych przez Studenckie Koło Menedżerów.

 

 

***

Studenckie Koło Menedżerów działa od 1999 roku na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Opiekunem naukowym koła jest prof. dr hab. Jerzy Borowski.

dodane przez SKM


ostatnia zmiana: 2009-04-21
Komentarze
Białystok, podlaskie - nadchodzące imprezy i wydarzenia
28 listopada 2024 (czwartek), godz. 19:00
Ania Karwan | UKOJENIE TOUR | Białystok
14 grudnia 2024 (sobota), godz. 18:30
Malowanie przy winie w Białymstoku!
02 marca 2025 (niedziela), godz. 16:00
Cztery Pory Roku - Antonio Vivaldi
02 marca 2025 (niedziela), godz. 20:00
Freddie Mercury Rock - Operowo
14 marca 2025 (piątek), godz. 18:00
PUNKY REGGAE LIVE 2025 | Białystok
04 lipca 2025 (piątek), godz. 00:00
Rock na Bagnie 2025
04 lipca 2025 (piątek), godz. 14:00
Rock na Bagnie 2025
Polityka Prywatności