Kampania promująca "Jesień z Bluesem"

Dział: Białystok

Ruszyła pierwsza kampania outdoorowa promująca 25 edycję festiwalu “Jesień z Bluesem”.

W pięciu miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Olsztynie, Lublinie oraz w samym Białymstoku pojawi się 200 plakatów autorstwa Elżbiety Baneckiej. Akcja jest przedsięwzięciem zrealizowanym przez Urząd Miejski w Białymstoku wspólnie z Białostockim Ośrodkiem Kultury, przy wsparciu Ströer Media.

Białostocki festiwal jest najstarszym w Polsce - pierwsza edycja odbyła się w 1978 roku, a jego pomysłodawcą był legendarny harmonijkarz Ryszard "Skiba" Skibiński - lider Kasy Chorych. Podczas "Jesieni z Bluesem" można usłyszeć bluesa akustycznego, elektrycznego, blues-rocka, boogie, jump, swingującego rhythm'n'bluesa. Festiwal jest spotkaniem ludzi bluesa zamykającym kalendarz bluesowych festiwali w Polsce. To czyni zeń pewnego rodzaju podsumowanie - ostatnią w danym roku okazję do zetknięcia się z gwiazdami bluesa, zarówno polskiego, jak i światowego formatu.

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach od 24 do 25 listopada. Oprócz występów tak znakomitych wykonawców jak Shakin Dudi, Śląska Grupa Bluesowa, czy Paul Lamb & The King Snake w ramch tegoroczej “Jesieni” odbędą się warsztaty harmonjkowe w ramach Białostockiej Szkoły Bluesa, Blueskamera.pl - festiwal prezentujący twórczość audio-wizualną o tematyce bluesowej, a także odsłonięcie tablic na białostockiej Alei Bluesa. <www.bialystok.pl>


ostatnia zmiana: 2009-11-03
Komentarze
Polityka Prywatności