10 października 2012 r. w restauracji Trzy po Trzy w Białymstoku odbyła się uroczysta gala będąca podsumowaniem Dnia Uśmiechu, czyli święta pozytywnych relacji, niespodzianek i satysfakcji. Nadrzędnym celem akcji było wywołanie uśmiechu na twarzach białostockich konsumentów, poprzez poznanie ich potrzeb i odpowiedź w postaci wyjątkowych ofert specjalnych.
W wydarzeniu wzięło udział blisko sto firm z Białegostoku i okolic, które wyróżniały się na polu jakości obsługi klienta. Wśród nich znalazły się salony kosmetyczne i fryzjerskie, restauracje i pizzerie, gabinety stomatologiczne, salony mody ślubnej i wieczorowej, siłownie i ośrodki odnowy biologicznej oraz wiele firm związanych ze strefą handlowo-usługową.
Ważnym punktem Szlaku Uśmiechu były także muzea, zachęcające do zapoznania się z kulturowym dziedzictwem Podlasia oraz Rynek Kościuszki, który stał się miejscem integracyjnych zabaw w przyjemnej i wesołej atmosferze.
Firmy, które wykazały się największym zaangażowaniem w
dostarczanie satysfakcji uśmiechniętym konsumentom, zostały nagrodzone podczas
uroczystej gali. Wyróżnienia otrzymały:
Nagroda specjalna, przyznana za całokształt pracy włożonej w perfekcyjne przygotowanie Dnia Uśmiechu, powędrowała do rąk pani Elżbiety Wierzbickiej – właścicielki Bellissima Exlusive Salon Mody Ślubnej i Wieczorowej.
Galę uświetniły występy białostockich artystów, którzy z tej okazji przygotowali atrakcyjny Szlak Uśmiechu. Iluzjonista Karol Sanetti zabrał gości w podróż pełną magii i niespodzianek, tancerze Afrolatin Jam Studio zachwycili swoim talentem, a grupa FireStep zaprosiła do swego artystycznego świata. Duże emocje wzbudził pokaz sztuki barmańskiej przygotowany przez niezawodnego Przemka Marczuka.
Uśmiechnięte twarze gości to najlepszy dowód na to, że zarówno Dzień Uśmiechu, jak i podsumowująca wydarzenie gala, w pełni spełniły swoją rolę. Pozostaje zatem powiedzieć: Do zobaczenia za rok!
Organizatorem akcji jest
właściciel innowacyjnego programu IMO, promującego zachowania skutkujące
maksymalną satysfakcją Konsumentów. Wybierając firmy wyróżniające się na polu
obsługi klienta, IMO umożliwia im dotarcie do grupy świadomych Klientów.
Wybrane firmy będą mogły przekonać się o sile efektywnego słuchania,
odpowiadania na potrzeby Konsumentów oraz budowania długotrwałej, pozytywnej
relacji.